Thursday, January 20, 2005

کردن مامان

سلام
ماجرایی که میخوام تعریف کنم مربوط میشه به گاییدن مامانم که دو سال پیش اتفاق افتاد. یه روز بعد از تموم شدن امتحانات سال آخر دبیرستان تصمیم گرفتم برم شمال. رفتم خونه تا به مامان بگم که تصمیم دارم یه چند روزی برم شمال استراحت. در رو باز کردم و وارد خونه شدم. دیدم هیچ صدایی نمیاد. برام تعجب برانگیز بود چون همیشه اون موقع بابا خونه بود و مشغول گوش دادن به اخبار. گفتم شاید بابا هنوز نیومده. رفتم دم در راهرو. دیدم کفشای بابا هست اما چرا ماشینو ندیدم. خلاصه رفتم طبقه بالا. خواستم برم سمت اتاق خودم که دیدم سایه یه نفر افتاده رو فرش دم در اتاق بابا و مامان. رفتم جلو که دیدم در بازه. جلوتر که رفتم دیدم بله بابا جونم افتاده رو مامان و هی داره میمالونش. تو همین احوالات بودن که یهو تلفن زنگ زد. بابا یهو پرید و تلفن اتاقشونو برداشت. در ضمن اینو بگم که بابام جراح چشمه. خلاصه زنگ زدن و گفتن که عمل داره اورژانسی. لباس پوشید و رفت بیرون. منم قبلش خودمو قایم کردم. حالا مامان مونده بود تو کف کیر بابا. دیدم یکی از اسپری هاشو برداشت و میمالوند به کس قشنگش که مثل کس سفید برفی بود. مامانم 40 سالش بود اما مثل دخترای 20 ساله بود. خلاصه همینطور که مشغول دیدن حال کردن مامانم بودم جلق هم میزدم. دیدم مامان از جاش بلند شد. ترسیدم و به همین دلیل بلند شدم. اما تا بلند شدم سرم خورد به دستگیره در. یه هو مامانم برگشت و منوکه کیر کلفتم که تو دستم بود رو دید و فهمید که داشتم جلق میزدم. اومدم بلند شم که برم تو اتاق. مامانم سرم داد کشید گفت آشغال اینجا چه گهی میخوردی؟. من گفتم هیچی. گفت ای بد بخت عرضه نداری بری دختر بیاری حال کنی. اومدی نشستی حال کردن مامانتو میبینی جلق میزنی؟ اینو که گفت انگار یه پارچ آب سرد ریختن رو سرم. اومد و با همون بدن لخت دستمو گرفت و هولم داد رو تخت. گفت اینم مامانت با این بدنش خوب حالا زیارت کردی؟ پاشو برو. اینو که گفت نمیدونم چه حسی بود که نذاشت از جام بلند شم. مامانم گفت چته؟ بلند شو برو دیگه. گفتم آخه......گفت چیه نکنه میخوای با من حال کنی بی عرضه؟. میدونم که تو اهل دختر بازی نیستی. با این حرفای مامانم حس کردم دارم با زیدم حرف میزنم. خیلی با من ندار بود. گفتم یعنی اشکالی نداره با هم حال کنیم؟ گفت نه اما جلو بابات زیاد به من خیره نشو که شک میکنه. گفتم چشم مامانی. اومد و روم خوابید و با اون چشمای خمار و مست و حشریش گفت پسرم دوست داری ببینی از کجا به دنیا اومدی؟ گفتم مامان از خدامه. پاشو باز کرد و برگشت گفت بیا ببین. منم اول دیدم. بعد پریدم و شروع کردم به لیسیدن کسش. اونم برعکس شد و شروع کرد به ساک زدن. بعد از ده دقیقه گفت علی کیر میخوام. گفتم مامانی کیرم چطوریه؟ گفت مثل جوونیای باباته. گفتم پس میشه کرد تو اون کس هلویی؟ گفت این کس مامانته. مال خودته. هر کاری میخوای باهاش بکن. منم نامردی نکردم و کیرمو آروم کردم تو کس مامانم و شروع کردم به تلمبه زدن. بعد ده دقیقه آبم اومد و همشو خالی کردم تو کسش. بعدشم بلند شدیم و از هم لب گرفتیم. مامانم از تو کشوش یه قرص ضد حاملگی در آورد و سریع خورد. گفتم ای شیطون هر روز بابا رو سر حال میفرستی سر کار دیگه. یه نگاه خنده آمیز کرد و گفت از دست تو آدم فضول. به مامانم گفتم خیلی دوست دارم خواهرم سارا رو که دانشجویه و الان هم نیست رو بکنم. اونم گفت سارا پاره. یهو شاخ در آوردم. گفتم چطور؟ گفت یه روز حشری شده با خیار کسشو پاره کرده. تو دلم گفتم پس من مرده بودم؟. گفت اگه اومد راضیش میکنه که به من بده. آخه مامانم بعد از اون جریان خواهرم دیگه روش باز شده. کلی با خواهرم حال کردن. خلاصه من فهمیدم که تمام اهل خونه عاشق سکس خانوادگی هستن. یعنی فهمیدم که بابام هم خواهرمو گاییده. دیگه داشتم اسیدی حال میکردم. خوشحال بودم که دیگه کس به راهه.

39 Comments:

Blogger s a e e d said...

سلام
جدا اونقدر بی عرضه هستی که کارت به مامان گائیدن کشیده؟
لازمه همین جا یک واقعیت را واست روشن کنم اونم اوپن بودن خواهرته!.
چون فکر می کردم دلخور بشی به مامانت گفتم که داستان خیار را سر هم کنه
حالا که دیدم خوشحال شدی بهتره واقعیت را بدونی!!!.
یک روز مامان سوار ماشینم شد منم کفو مست بودم تو همون حالت مستی بهش پیشنهاد گائیدنشو دادم در کمال تعجب راحت قبول کرد من را آورد خونشون و آره...تو همین حال آبجی هم سر رسید ...و باقی ماجرا
و خلاصه مصبب خوشحالی شما منم فراموشم نکن
اگه خواستی علیرغم مادر کسدگی و خواهر کسدگی"کونی هم بشی ما هستیم اینجوری ست ما هم جور میشه
قول میدم منم باهات اسیدی حال کنم
قربون مامان آبجی و خلاصه کل کوسو کون خونتون
بای

8:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

reza man madaret va khaharet roo kardam khastam be gam aghe bekhay dastane man va madaret va khaharet roo barat befrestam felan nbye

khameni_carazy
arash_shado99

10:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

sex

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

واقعا وب لاكتن جذابة

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

یادی از آتش معاد کنید و به یاد داشته باشید که خداوند توبه کاران را دوست دارد.

10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

می گویند: روزی عده ای از شیعیان به دیدار امام رضا(ع) آمدند و به خادم امام گفتند: می خواهیم آقا را ببینیم آقا اجازه نداد. بعد از چندین مرتبه، امام اجازه ورود را دادند. همه آمدند به امام گفتند: ما همه شیعه شماییم، چرا اجازه نمی دادید. امام(ع) فرمود: شما محب ما هستید نه شیعه ما؛ شیعه آن کسی است که به فرمان ها و دستورهای ما گوش دهد و عمل کند. قال الامام علیه السلام: ان شیعتنا هم الذین یتبعون آثارنا و یطیعونا فی جمیع اوامرنا و نواهینا فاولئک شیعتنا فاما من خالفنا فی کثیر مما فرضه الله علیه فلیسوا من شیعتنا؛ شیعه ما کسانی هستند که آثار و گامهای ما پیروی می کنند و در همه اوامر و نواهی از ما اطاعت می کنند. اینان شیعیان ما هستند و اما کسانی که در بسیاری از واجبات الهی با آن مخالفت می ورزند، ایشان از شیعیان ما نیستند. (بحارالانوار، ج 65، ص162)
در حقیقت امام(ع) می فرماید که هرکس که محبت اهل بیت(ع) را در دل دارد شیعه نیست؛ بلکه شیعه شرایط خاصی دارد که اطاعت محض و کامل از ما و فرمان های الهی یکی از آن هاست....لعنت خدا بر آنهایی که با راه اندازی سایت های غیر اخلاقی جوانان شیعه را منحرف می کنند....

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

albatte khiari ke khahareto pare karde bude asle moghan(ardebil) bude.akhe madaret ba khaharet umade budan inja.

3:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

ma ke omadim khaharemun hal kunim aberumonu bord:(
khush behale u

8:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

داستان بدی نبود ولی کوتاه بود. باید بگم که مجبور نیستید سرچ کنید و بخوانید و بعد اعتراض کنید

10:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

کیرم تو کون مادر نویسنده این مطالب بابا دیگه دست بردارین آخه این کس شعرا رو که میبافین خودتون باورتون میشه؟

12:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

کیرم تو کون مادر نویسنده این مطالب بابا دیگه دست بردارین آخه این کس شعرا رو که میبافین خودتون باورتون میشه؟

12:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

کیرم تو کون مادر نویسنده این مطالب بابا دیگه دست بردارین آخه این کس شعرا رو که میبافین خودتون باورتون میشه؟

12:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

گرچه داستان بسیار کیری بود اما هرکس دوست نداره نخونه
کیرم تو کس مادر و خواهر اونی که میخونه و کس شعر منویسه مخصوصا و مادرجنده که جای نظر داستان نوشته

3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

داستان جالبی بود قدر مادر و خواهرتو بدون نعمت این مادر و خواهری که تو داری انشالا قسمت ما شه بریم زیارت کس مادرمون!!! بای

1:44 PM  
Anonymous یکی از مردم said...

از همه خواهش میکنم احترام خودشونو نگه دارن چون بی حرمتی به دیگران بیحرمتی به خوته چرا که نشون میدی چه حرف های از دهانت خوارج میشه اگر بدت میاد از این داستان ها پس چرامی خونی
درظمن این فقط یه داستان سکسیه که هیچ سندیتی نداره پس به خوانواده نویسنده اهانت نکن چون من بعید می دونم چنین خانواده هایی وجود داشته باشن (منظورم تمام داستان های سکسی خانوادگیه) اگرم میخوای فحش بدی به نوسنده فحش بده نه فقط در این مورد بلکه در تمام زندگیتون خواهش میکنم به بستگان هم اهانت نکنید
متشکرم.‏‎ ‎

6:47 PM  
Blogger Hadis said...

من کلمه ی ازدواج رو سرچ کردم.وقتی هم این تیتر اومد فکرکردم مطلبی راجع به یک سنت جاهلی یا همچین چیزی باشه. الانم فقط سه خط اول این مطلب شنیع رو خوندم. اونی که این مطلبو نوشته که یه بیمار جنسیه ولی کسایی که ندونسته این مطالب رو می خونین به خدا قسم که حیفه آدم ذات پاک خودشو اینجوری آلوده کنه. ناسلامتی ما آدمیم.
کلمه ی مادر تقدس داره. عرش خدا با این حرفها به لرزه در میاد.

6:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام هموطنای عزیزم من از کردستان هستم. من یه حرفی باهاتون دارم. از خوندن این چرت و برتها عصبی نشین و فکر نکنین که واقعیت داره. نویسنده این داستانها حتی زحمت فکر کردن به محتوی دستان رو هم به خودش نداده. این داستانها ترجمه کلمه به کلمه داستانهای مشابه سایتهای خارجیه. فقط اسم نفراتشو ایرانی کردن. ولی خیلی ناشیانه این کارو کردن چون از محیط داستان میشه فهمید که بازیگراش اصلا ایرانی نیستن. بس واقعا هدف از این کار چیه؟ فقط سرگرمی؟ یا خود ارضایی؟ یا نه یه برنامه حساب شده برای به هم زدن مغز نوجوونای کم ظرفیت؟ این سایتها خیلی شبیه تفکر "نیچه" هستش که دوست داشت با خواهرش ازدواج کنه. ولی خداییش ماها که اومدیم توش و کامنت گذاشتیم از سر کنجکاوی بود اما اخرش هممون یه حس مشترک داشتیم اونم تنفر از خودمون که کامبیتر رو الوده کردیم به این کثافتکاری و تنفر از این طرزتفکر غیر شرقی و غیر ایرانی. بیاین با هم بدترین فحش و بدترین لعتی رو که بلدیم براشون بفرستیم - الهی امین

2:46 AM  
Blogger maazyar said...

1 soal daram chera in jomle toye axare dastanaton hast ?"دوست داری ببینی از کجا به دنیا اومدی؟ "

4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام من فرید هستم هر کس که این رانوشته کرده است تمام این دروغ است این را فقط برای خراب نمودن ذهن جوانان نوشته کرده است این شخص یک پس فطرت بوده است این نمی داند که مادر یعنی چه

2:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

من از افغانستان هستم من در مورد مادر در اینترنت سرچ می کردم که تصادفآ به این حرف های مزخرف سر خوردم به خود گفتم این چه است که در مورد مادران نوشته شده است این است فرهنگ شما که با مادران تان این کار را می کنید و آنرا در اینترنت به نشر می رسانید من این سخن ها را برای کسی می گویم که این را نوشته کرده است اگر از هر کشوری که باشیم آخر مسلمان هستیم تو چه قسم مسلمان هستی لعنت به تو

3:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam bi chareha amsale ina in kos sheraro up nakonan ke mirid tazahorat mikoni jaghia

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi im from newyork
i wanna ask you: all of u iranians wanna to fuck your moms
because i never heared any thing like this ballsheet even
some times i get something about the iranians on news about tey terors killers or ahmadi nejad but i dont believe

12:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

خیلی حرومزاده ای که این چرت وپرتها رو مینویسی

1:24 PM  
Blogger safaei_mehrdad said...

من از اين قصه خوشم اومد. كاش واقعيت داشت ولي مامان چهل ساله اي كه بعد از سكس قرص ضد حاملگي بخوره نوبره به خدا. فك كنم از اين توصيف هم بي عرضه تري و قصه شو ساختي.

6:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

hi my name is farhad lets publish our coment about other sujbtects i want to find a website to find scientific books and i want information a bout the universe r coment about other sujbtects i want to find a website to find scientific books and i want information a bout the universe

6:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

این شماره من است0093778265529

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

کس نشد پیدا که در بزمت مرا یاد آورد
مشت خاکم را مگر بر درگه ات باد آورد ۰
یک رفیق دستگیری در جهان پیدا نشد ۰
تا به پای قصر شیرین نعش فرهاد آوردرا مگر بر درگه ات باد آورد ۰
یک رفیق دستگیری در جهان پیدا نشد ۰
تا به پای قصر شیرین نعش فرهاد آورد

7:06 AM  
Anonymous بهزاد said...

کس نشد پیدا که در بزمت مرا یاد آورد
مشت خاکم را مگر بر درگه ات باد آورد ۰
یک رفیق دستگیری در جهان پیدا نشد ۰
تا به پای قصر شیرین نعش فرهاد آوردرا مگر بر درگه ات باد آورد ۰
یک رفیق دستگیری در جهان پیدا نشد ۰
تا به پای قصر شیرین نعش فرهاد آورد

7:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

کیر تو ناموست بی ناموس چرا با این حرف های مزخرف ذهن مردم رو خراب میکنی کس مادرت میدونم که این داستان ها رو از خودتون درست میکنین تا افکار مردم رو خراب کنید کیرم تو کس مادر واقعیت هر کسی که هستی

7:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

avlan ink hame midunim in dastana alakiye va faghat vase hal kardane va dovoman ink ahay kesae k darin amre be maruf mikonid mishd bedunam khodetun tu in sita chikar mikonin?!?

12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

SALAM

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

SALA,M

12:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

HEEEEEEEEEEY bi mazhab bi khoda nemikham behet fosh bedam vali be ezate khoda to az sag ham payin tari mokahatabam ba on kasiye ke in veblago sakhto dastan minevise man basigi nistam are dastaneto khondamo jagh zadam vali taze fahmidam che gohi khordam man masihi bodam etefaghi nazarato mikhondam ke chesham be ye hadis az emam ali oftad bad az on roz shoro kardam be tahghigh alan man ye mosalmone shie hastam cheshet darbiyad cheshet dar biyad dajal dostdaram to on donya haleto bebinam bace ha eltemaseton mikonam dg varede in sit nashin yani vaghean sheytan va in dajal behtar az khoda harf mizanan ? na be khoda inkaro ba khodeton nakonid

1:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

rast migi be khoda to az ma mosalmona ham behtari esmam yasamane ba in harfat geryam andakhti beht ghol midam dg to in sit nemiram hanoz ham doset daram

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
من به داستان کاری ندارم .می دانم داستانی تخیلی است .
ولی نکته جالبی در این سایت دیدم و آن این است که آزادانه مطالب نوشته شده .هیچ بد وبیراهی سانسور نشده است .
آقایان مذهبی آیا شما در سایتهایتان اجازه میدهید هرچه دیگران می خواهند بنویسند . به نظر بنده کار آن مسلمانانی که سایتهای معتقدین به آئین های دیگر را فیلتر میکنند یا بمب گذاری میکنند و یا اموال کشور ایران را در دهان چین و روسیه وسوریه و ... میریزند پست تر از آنهائی هستند که مادر خود را میگایند .

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــتوجه مهممممم ( سلام مردم خوب ایران زمین لطفا یا شمارهایی که توی این سایتای سکسی میزارن تماس نگیرین تمام این شمارهارو از روی دشمنی میزان عاجزانه التماس میکنم با هیچ شماره ای تماس نگیرین اگه خدایی نکرده شماره خودتونو یزارن اونوقت درد منو میفهمین پیام منو کپی و پست کنین توی تمام سایتای ........... لطفا انجام بدین خواهش میکنم)

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــتوجه مهممممم ( سلام مردم خوب ایران زمین لطفا یا شمارهایی که توی این سایتای سکسی میزارن تماس نگیرین تمام این شمارهارو از روی دشمنی میزان عاجزانه التماس میکنم با هیچ شماره ای تماس نگیرین اگه خدایی نکرده شماره خودتونو یزارن اونوقت درد منو میفهمین پیام منو کپی و پست کنین توی تمام سایتای ........... لطفا انجام بدین خواهش میکنم)

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

ykhorde ham darbarey mame sak zadan o shir khordan ham matlab bezar ke y jalgi bezanim kiremon ro o shashemon ro darbiarim azizam.

8:58 PM  
Blogger کسی دوست داشت بکونمش پارش کنم اما حال حصابی بهش بدم خوزستان زنگ بزنه 09393956387 said...

تاحالاباهرکی سکس داشتم بیشترهاشون گریه میکنن بعد 2دقیقه میگه بیا بکن البته اگه بخواد یا نخوا داخل سکس با من توری میشه که بار دوم خودشاسراره میکنه باهرکی سکس کردم تا ارضاش نکردم ولش نمیکنم خوزستان 09393956387

7:02 AM  

Post a Comment

<< Home